
– Updated the following viewmodel firing animations. This fixes major shoulder and elbow popping, minor forearm popping on transition between firing and idle while crouched. – Updated the 3rd person CT firing pose for SSG08. – Added some recoil to the SSG08 rifle viewmodel firing animation. This was inspired by community feedback that suggested more towards-the-viewer recoil and less vertical recoil. Thanks Wombo!Īnimations and Models: – Updated the AWP viewmodel firing animation. – Updating movement values to community vetted numbers.

– The difficulty of the upper tier bots has been increased. – Increased Casual money rewards, per Beta feedback.

– Moved the setting of maxplayer from maps to modes in gamemodes.txt. Bots now can react poorly (or well) to enemies that are dodging/strafing, and also must now account for their own movement while shooting. Players should see a substantial decrease in the ability of bots to get perfect shots on moving targets, especially at lower difficulty levels. – Reduced the opacity core radius for player standing inside a smoke grenade. – Players should no longer be able to boost off of grenades. – Changed grenades to bounce more realistically off of players. – Fixed grenades becoming stuck on players or inside them when thrown from within a player volume. – Berettas no longer shift horizontally when their accuracy changes. – Increased the duration of the AWP deploy animation to 1.25 seconds. – Fixed the “quick switch exploit” that allowed players to bypass slow weapon cycle times by switching weapons. – Increased damage and increased movement speed of the SSG08. – Increased armor penetration and increased damage of the MP7. – Slightly lowered recoil and increased accuracy of the Famas. Weapons: – Increased recoil of the AK-47.
#COUNTER STRIKE 1.6 INDIR UPDATE#
Forumlardan geribildirim göndererek bu güncellemeyi yapmamızı sağlayan tüm oyunculara teşekkür ediyoruz!Ĭhange Notes for the next update (before August 14th): Bu güncelleme aşağıdaki değişiklikleri içerecek. Betadan çok şey öğrendik ve Counter-Strike deneyimi geniş bir oyuncu topluluğuna en iyi şekilde sunabilmek için elimizden geleni yapmaya devam ediyoruz.ĬS:GO betasını 14 Ağustos’tan önce bir kez daha güncelleyeceğiz.

Bu geribildirimlerin bir örneği (ve yakında gelecek olan güncellemede yer alan değişiklikler) aşağıda bulunuyor. – Beta, mevcut oyuncular ve ön sipariş yapanlar için 21 Ağustos’taki oyun çıkış tarihine kadar sürecektirĬounter-Strike: Global Offensive, beta katılımcılarından aldığımız geribildirimler sayesinden Aralık’tan beri çok yol katetti. – Ön sipariş yapan tüm oyuncular 14 Ağustos’ta betaya erişim sağlayacaklar – Ön sipariş yapan oyuncular %10 indirim kazanacaklar Bu, yeni oyunculara daha iyi bir deneyim sunacak ve aynı zamanda gelişmiş oyuncuların kendi tarzlarına göre oyun sistemini geliştirmelerini sağlayacak.īugünden başlayarak herkes CS:GO ön siparişi verebilecek. Ayrıca kulaklıklar, hoparlörler ve çevresel ses sistemleri için önayarlar sağlıyoruz. Her bir oyun çapraz sönümleme için farklı algoritmalar kullanıyor ve her birinin kendine has avantaj ve dezavantajları bulunuyor.īir sonraki CS:GO güncellemesinde, oyunculara kendi tercihlerine göre hoparlör yerleşimini ve çapraz sönümleme algoritmasını kullanma seçeneği sunuyoruz. Counter-Strike: Source’da ise mekansallaştırma, 5.1 ses sistemi için geliştirilmiş durumda ve oyuncular kulaklık ya da hoparlör kullandığında ses indirgeniyor. Counter-Strike 1.6, hem kulaklıklar hem de hoparlörler için çapraz sönümleme algoritması içeren stereo ses sistemi kullanıyor. Bu sistemin nasıl değiştiğini anlayabilmek için, Counter-Strike’ın ilk sürümlerinde seslerin nasıl olduğuna bir bakmamız gerekiyor. 14 Ağustos gününden önce CS:GO’yu güncelleyeceğiz ve bu güncellemede bir sürü hata düzeltmesinin yanı sıra ses mekansallaştırmasını içeren büyük bir yenilik de bulunuyor.
